![](/assets/socials/facebook-9ef4f7a769ed9b404e821a3d371ac03a6c0e605153e8b4dd1963d8e77e0ffc86.png)
![](/assets/socials/twitter-11ea7a5e9b520a98863a969665a17d3fa9743fac008e69810fbff334424e6c9d.png)
![](/assets/socials/instagram-6dcd7d3e01b84528a422c81e6b5d64689d229e2193f28f5fc5379000b4807315.png)
![](/assets/socials/youtube-de6a866159845bfff82660bc7f91beeca47e7663df07d551931f479db7c954b9.png)
Mezi hlavní témata konference patřila především výuka programování na ZŠ, především s ohledem na rozvoj logického myšlení, schopnost řešit problémy, formulovat své požadavky a také mezipředmětové vztahy v oblasti programování. V rámci konference byly představeny výsledky IT FITNESS TESTU, dále příklady možností dalšího vzdělávání v oblasti IT. Součástí bylo také představení nástrojů pro výuku IT ve školách, například programu Scratch, který může sloužit k výuce programování na ZŠ. Nedílnou součástí konference byl také vztah zaměstnavatelů a komerčního sektoru k požadavkům a podpoře digitální kvalifikace mladých lidí.
O tom, že je problematice věnována dostatečná pozornost svědčí například i „Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020“.
Více informací naleznete také na http://www.itfitness.cz/cs/.